Politica de retur  LAGUNA EUROMOB (mobila din pal)

In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati LAGUNA EUROMOB la numarul de telefon 0731 346 260 sau la adresa de email reclamatii@mobilalaguna.ro

Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

Termenii si conditiile de returnare a produselor

Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator LagunaEuromob va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.

Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente , documentele originale , in ambalajul lor original. In cazul in care lipsesc elemente ale produsului , feronerie , coltare de protectie sau bunurile nu au fost ambalate in acelasi mod in care au fost expediate , vanzatorul poate refuza returul produsului .

Va recomandam ca pe perioada de 14 zile in care va puteti exercita dreptul de retragere din contract , sa nu aruncati ambalajul original , documentele ce insotesc produsul , folia sau elementele de protectie ale elementelor de mobila.

Va aducem la cunostiinta ca in calitate de consumator sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Totodata va aducem la cunostiinta ca produsul returnat trebuie sa indeplineasca conditiile pentru a putea fi repus in vanzare ca si produs nou , fiind esentiala prezenta ambalajului original si a elementelor de siguranta si protectie a produsului precum si a documentelor ce insotesc acest produs .

Dupa descarcarea si completarea formularului de retur ( linkul de mai sus ) in termenul legal , urmeaza sa incarcati acest formular pe site si in acest termen de 14 zile in calitate de consumator aveti obligatia ca pe langa ambalarea produsului in acelasi mod in care acesta a fost receptionat, de a expedia produsul prin orice transportator la unitatea de service a Vanzatorului situata in localitatea Berbesti 437161, Nr. 4 , comuna Giulesti DN18, jud. Maramureș .

Laguna Euromob nu suporta costul transportului in cazul returului de produse , urmand ca acesta sa fie suportat de consumator . Formularul de retur incarcat pe site trebuie listat si sa insoteasca produsul urmand a fi afisat pe ambalajul coletului . In acest formular trebuie specificat numarul de pachete ce se returneaza si greutatea lor pentru ca Vanzatorul sa poata verifica daca produsele returnate au aceleasi caracteristici ca cele vandute . Pentru ca returul sa fie acceptat este necesar ca produsele sa fie insotite de formularul de retur in care sa fie specificat numarul de pachete aferente returului , acest formular sa fie semnat si de catre transportator si sa fie insotit de o copie a facturii de vanzare a produselor .

Completarea formularului este esentiala pentru ca atat Consumatorul cat si Vanzatorul sa fie exonerati de raspundere pe durata transportului de produse .
In momentul receptionarii produselor se vor face poze coletelor treimise ca si retur si urmeaza a se semna predare -primirea cu transportatorul , a formularului de retur atasat coletelor . Lipsa formularului impiedica realizarea procedurii de retur .

Va aducem la cunostiinta ca in cazul, in care produsul la momentul in care se va verifica returul , prezinta deteriorari ca urmare a transportului , a montajului , prezinta zgarieturi , pete , este murdar , are elemente lipsa inclusiv elemente de protectie , feronerie lipsa sau orice alte neconformitati care impiedica vanzarea acestuia ca si produs nou , da dreptul Vanzatorului de a refuza returul produsului , urmand ca in aces caz produsul sa fie pus la dispozitia consumatorului si returnat acestuia . Produsele vor fi puse la dispozitia consumatorului la unitatea de service situata in localitatea Berbesti 437161, Nr. 4 , comuna Giulesti DN18, de unde consumatorul are dreptul de a prelua aceste produse in termen de maxim 30 de zile . In cazul in care aceste produse nu sunt preluate in acest termen , Vanzatorul va fi exonerat de orice raspundere legata de produsele aflate in custodie ca urmare a procesului de retur .

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului , produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi , prin natura acestora , separate de celelalte elemente componente si orice produse ce apar ca fiind executate la comanda.

Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.

Formular de reparatitie

Daca mobila pe care ati comandat-o ajunge la dumneavoastra cu defectiuni precum:

  • repere rupte sau lovite
  • oglinda/sticla sparta sau ciobita

se pot inlocui gratuit complectand formularul de mai jos.

Pentru o mai buna identificare va rugam sa complectati toate campurile de mai jos si fotografiati reperul distrus astfel

  1. Unghi inclinat care sa permita identificarea partii cantuite, fata-verso
  2. Masurati lungimea si latimea reperului folosind ca instrument de masura metrul, identificati-l in schita de montaj si incercuiti atat reperul cat si denumirea acestuia apoi faceti poza schitei de montaj

Atentie!  Nu beneficiati de inlocuirea gratuita a reperului distrus din cauza montarii necorespunzatoare cu schita de montaj.

Inainte de a completa formularul asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de dvs. (melamina distrusa din cauza cuielor batute defectuos, oglinda sparta din cauza folosirii unor suruburi neconforme, placa de pe spatele produsului.)

Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului.

Termenul de livrare al reparatiilor este de 15 zile calendaristice.









    Pentru a putea trimite formularul trebuie sa fiti de acord cu:

    Politica de retur  LAGUNA SERV (canapele, coltare, tapiterii)

    In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati LAGUNA SERV la numarul de telefon 0731343271 sau la adresa de email comenzi@lagunaserv.ro

    Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

    Termenii si conditiile de returnare a produselor

    Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati acest fapt, contactandu-ne si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Cererile formulate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator Laguna Serv va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul sesizarii.

    Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.

    Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.

    Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului /  la comanda / configurate special, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

    Datorita greutatii mari a produselor, nu vor fi preluate de catre agentii FAN Courier, acestea trebuie predate (in fata imobilului) persoanei mandatate de LAGUNA SERV pentru a preluarea si transporta produsele.

    Laguna Serv va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor in depozitul nostru,  prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

    In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.

    Costul de transport se plateste astfel: daca returul se face prin intermediul firmei de curierat indicate de LAGUNA SERV, costul de retur se scade din suma de rambursat, iar daca returul se face printr-o alta firma de curierat decat cea indicate de Laguna, clientul va plati  transportul.

    Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).

    La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea  ambalajului. In cazul in care coletul prezinta ambalajul deteriorate in momentul receptionarii acestora este obligatoriu incheierea unui  proces verbal cu agentii de livrare, in care sa constate livrarea cu ambalajul deteriorat.

    In cazul produselor care au specificate pe nota de transport “deschidere colet la livrare” este obligatoriu verificarea completa a produselor in momentul livrarii. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implica acceptarea acestora si a calitatii lor. Orice reclamatie ulerioara cu privire la eventualele deteriorari ale produselor datorita transportului sunt nule.

    Acceptarea produselor

    Pentru produsele vandute si livrate de Laguna Serv,  cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 14 zile. Clientul are obligatia sa sesizeze orice defectare sau lipsa a componetelor produselor in termen de 5 zile de la receptionarea produselor.

    Clientul are obligatia sa verifice integritatea fiecarui element inainte de asamblare si sa nu asambleze produsul in cazul in care constata defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului in aceste conditii atrage dupa sine pierderea garantiei. Prin montarea produselor care au fost livrate se intelege acordul dumneavoastra privind conditiile de utilizare, ceea ce inseamna ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra.

    Contacteaza-ne pentru retur inainte de a returna produsele

    Pagina de contact

    Formular de contact

    Eroare: Nu am găsit formularul de contact.