Politica de retur

Iți place?
Transport Gratuit** pentru toate produsele indiferent de valoarea comenzii!

Politica de retur  LAGUNA EUROMOB (mobila din pal)

In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati LAGUNA EUROMOB la numarul de telefon 0799600999 sau la adresa de email online@lagunaeuromob.ro

Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

 

Termenii si conditiile de returnare a produselor

Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator LagunaEuromob va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.

Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.

Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Datorita greutatii mari a produselor, nu vor fi preluate de catre agentii FAN Courier, acestea trebuie predate (in fata imobilului) persoanei mandatate de LAGUNA EUROMOB pentru preluarea si transportul produselor.

Laguna Euromob va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor in depozitul nostru,  prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra in formularul de retur, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.

Costul de transport se plateste astfel: daca returul se face prin intermediul firmei de curierat indicate de LAGUNA Euromob, costul de retur se scade din suma de rambursat, iar daca returul se face printr-o alta firma de curierat decat cea indicate de Laguna, clientul va plati  transportul.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).

La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea  ambalajului. In cazul in care coletul prezinta ambalajul deteriorate in momentul receptionarii acestora este obligatoriu incheierea unui  proces verbal cu agentii Fan Courier, in care sa constate livrarea cu ambalajul deteriorat.

In cazul produselor care au specificate pe nota de transport “deschidere colet la livrare” este obligatoriu verificarea completa a produselor in momentul livrarii. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implica acceptarea acestora si a calitatii lor. Orice reclamatie ulerioara cu privire la eventualele deteriorari ale produselor datorita transportului sunt nule.

 

Acceptarea produselor

Pentru produsele vandute si livrate de Laguna Euromob,  cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 14 zile. Clientul are obligatia sa sesizeze in scris prin completarea formularului de reparatii orice defectare sau lipsa a componetelor produselor in termen de 5 zile de la receptionarea produselor.

Clientul are obligatia sa verifice integritatea fiecarui element inainte de asamblare si sa nu asambleze produsul in cazul in care constata defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului in aceste conditii atrage dupa sine pierderea garantiei. Prin montarea produselor care au fost livrate se intelege acordul dumneavoastra privind conditiile de utilizare, ceea ce inseamna ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra.

 

Formular de reparatitie

Daca mobila pe care a-ti comandat-o ajunge la dumneavoastra cu defectiuni precum:

  • repere rupte sau lovite
  • oglinda/sticla sparta sau ciobita

se pot inlocui gratuit complectand formularul de mai jos.

Pentru o mai buna identificare va rugam sa complectati toate campurile de mai jos si fotografiati reperul distrus astfel

  1. Unghi inclinat care sa permita identificarea partii cantuite, fata-verso
  2. Masurati lungimea si latimea reperului folosind ca instrument de masura metrul, identificati-l in schita de montaj si incercuiti atat reperul cat si denumirea acestuia apoi faceti poza schitei de montaj

Atentie!  Nu beneficiate de inlocuirea gratuita a reperului distrus din cauza montarii necorespunzatoare cu schita de montaj.

Inainte de a complecta formularul reparatii gratuite asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de dvs. (melamina distrusa din cauza cuielor batutue defectuos, oglinda sparta din cauza folosirii  unor suruburi neconforme, placa de pe spatele produsului.)

Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare d ela primirea produsului.

Termenul de livrare al reparatiilor este de 15 zile calendaristice.









Pentru a putea trimite formularul trebuie sa fiti de acord cu:

Politica de retur LAGUNA SERV (tapiterii, canapele, coltare etc.)

În cazul în care este necesară returnarea produsului comandat de la MOBILA LAGUNA și implicit primirea banilor înapoi, clientul poate aplica pentru politica de retur a produselor în 14 zile, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Termenul de 14 zile se calculează din momentul în care clientul a intrat în posesia fizică a produselor.

Clientul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere si a tuturor costurilor suplimentare. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților si funcționarii produselor, taxe poștale sau de orice alta natura) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

Returul produselor se poate face doar în magazinele MOBILA LAGUNA (in magazinul din care au fost achizitionate produsele initial) din țară în termenul de 14 zile calendaristice de la data livrării acestora. Pentru produsele livrate prin curier se relizează returul prin aceiasi metoda prin care au fost trimise, prin curier.

Contacteaza-ne pentru retur inainte de a returna produsele

Pagina de contact

Formular de contact

Pentru a putea trimite formularul trebuie sa fiti de acord cu: