Aceste Termene si Conditii Online sunt valabile exclusiv pentru achizitionarea Bunurilor si Serviciilor Mobila Laguna, denumite in cele ce urmeaza “Bunurile/Produsele” si “Serviciile”, afisate pe Site-ul mobilalaguna.ro si comercializate online.

Vanzatorul – Laguna Serv SRL si Laguna Euromob SRL (produse) si LAGUNA EXPERT NORD SRL / SC LAGUNA NORD SHOP SRL  (montaj)

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica, legal constituita, inregistrata pe Site, direct, sau prin reprezentantii sai legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Online .

Cumparator/Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica sau orice entitate juridica, legal constituita, care isi face un Cont in Site, care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic etc.) in baza crearii unui Cont si/sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si acesta si care, acceptand Termenii si Conditiile Online, efectueaza o Comanda valida pe Site (initiaza, completeaza si finalizeaza o Comanda). Inainte de a fi Cumparator/Client, orice persoana fizica, persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, devine mai intai Utilizator.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Utilizatorului/ Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi, garantii Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Cos/Cosul meu – sectiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumparatorului/ sa adauge Bunuri si/sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile si/sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumparatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si/sau Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.mobilalaguna .ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele si/sau Serviciile mentionate in Comanda, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat, inclusiv documentele aferente mentionate in prezentul Document.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Comanda valida confirmata de catre Vanzator, conform celor specificate in prezentul document, constituie Contract

Continut – reprezinta:

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, care sunt detinute de  Laguna Serv si Laguna Euromob , acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare);
  • continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumparatorilor/Clientilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului/Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review/Parere – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun si/sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul si/sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre Vanzator si/sau producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/ Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile si/sau Serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.), continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si/sau Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzatorul, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor, Serviciilor si/sau Promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Link – legatura intre documente/module/pagini apartinand Site-ului (link-uri interne) sau intre Site si alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).

Drepturile Clientilor/Cumparatorilor, asa dupa cum sunt prevăzute în Legea nr. OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, precum si in actele normative incidente in materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.

2 DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda, in sensul scaderii numarului acestora. Intr-o astfel de situatie, Vanzatorul va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna proportional o parte din suma achitata.

2.4.Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul email-ului (postei electronice) si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5.Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3 POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Folosirea Continutului, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea acestuia, implica aderarea si acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termeni si Conditii Online.

3.2. Utilizatorul/Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment, cu exceptiile precizate expres in prezentul Document. In cazul in care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document, trebuie sa o faca in scris, in mod clar, expres si neechivoc, prin transmiterea unui email in acest sens Vanzatorului, la adresa de e-mail: de pe site . Odata cu revocarea acceptului pentru Termeni si Conditii, Utilizatorul/Clientul accepta ca renunta la: accesul la Bunurile si/sau Serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor si/sau comunicarilor din partea Vanzatorului de orice natura (electronice, etc.)

3.3. Cu titlu de exceptie, Cumparatorul/Clientul nu poate sa isi revoce acordul exprimat in favoarea respectarii Termenilor si Conditiilor Online pe perioada derularii unui Contract, pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator pentru Produsele livrate si/sau Serviciile prestate in baza Comenzii onorate de Vanzator

3.4. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

3.5. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.6. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.8. In cazul platilor online sau prin virament, Vanzatorul nu este/nu poate fi facuta responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala Leul (RON), comisioane interbancare, comisioane BNR, etc. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

3.9. In imaginile de prezentare a Bunurilor si/sau Serviciilor Vanzatorul isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse/accesorii etc., decat cele comercializate pe Site si care sunt utilizate pentru a crea o grafica ambientala placuta, prezenta lor in acele imagini fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot sa nu fie incluse in componenta si/sau costurile Bunurilor respective si implicit nu vor fi livrate impreuna cu acestea.

3.10. Informatiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuantei.

3.11. Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

3.12. Prezenta Bunurilor pe Site NU garanteaza existenta lor in STOC. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. În cazul în care Bunul nu se va mai regăsi în stoc, Vanzatorul își rezervă dreptul să anuleze în mod unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului.

3.13. Pentru o buna informare a sa, Cumparatorul va monitoriza permanent Termenii si Conditiile Online, care pot fi actualizate, modificate si completate oricand de Vanzator.

3.14. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si Conditiile Online valabile la momentul aparitiei neintelegerii intre Parti si notificarii acesteia in scris de catre Cumparator catre Vanzator.

3.15. Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Vanzatorului sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

4 DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

4.1    Continutul, astfel cum este definit in prezentul Document incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorul, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

4.2  Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului/ nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Vanzatorul.

4.3     Orice Continut la care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzatorl si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Vanzatorului cu referire la acel Continut.

4.4       Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul/ poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

4.5     Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau prin  acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

5 COMANDA

5.1    Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in Cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate expres pe Site. Odata adaugat in Cos, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in Cos, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

5.2    Pentru a duce la bun sfarsit o comanda, Cumparatorul trebuie sa completeze toate campurile din formularul de pe site . Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

5.3     Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului, in termen de 48 de ore pentru confirmarea comenzii

5.4      Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei Parti fata de cealalta sau fara ca vreo Parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

5.4.1 neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a Tranzactiei, in cazul platii online;

5.4.2 invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzatorul, in cazul platii online;

5.4.3 datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt nereale, incomplete si/sau incorecte;

5.5     In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6 FACTURARE – PLATA

6.1      Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Site-ului www.mobilalaguna.ro sunt in lei (RON) si includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare. Pretul Bunurilor este evidentiat separat de pretul Serviciilor. Facturarea Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate se face folosind informatiile furnizate de Cumparator in formularul destinat in acest sens, care se gaseste pe Site. Vanzatorul  nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Cumparator pentru factura.

6.2    Pretul, modalitatea de plata, termenul de plata, termenul de livrare sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si/sau Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

6.3      Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Vanzator, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, si  in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau ori prin transmitere la momentul predarii produsului.

6.4     Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul si de a le comunica prin e-mail Vanzatorului si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

6.5   In cazul optarii de catre Client pentru efectuarea platii pretului prin sistemul de plata online sau prin virament bancar cu Ordin de Plata, in vederea achizitionarii oricarui Bun ori Serviciu de pe Site, Vanzatorul nu va livra Bunul achizitionat/comandat de pe Site, pana cand Pretul Bunului si/sauServiciilor nu intra contul Vanzatorului. In situatia in care Pretul Bunului si/sau Serviciilor nu intra in Contul Vanzatorului in termen de 15 zile calendaristice de la data efectuarii Comenzii, Comanda va fi anulata si se considera a nu fi existat, Vanzatorul fiind exonerat de orice raspundere, de orice natura fata de Client.

7 CONDITII DE LIVRARE A BUNURILOR

7.1      Documentele care insotesc Bunul la livrare

La livrare, Bunul va fi insotit de urmatoarele documente: certificat de garantie (include instructiunile de utilizare) si schita de montaj (daca este cazul) precum si orice alt act solicitat de legislatia in vigoare la momentul livrarii.

7.2      Termene de livrare

Vanzatorul se obliga sa livreze direct, prin flota proprie, sau prin intermediul unei firme de curierat Bunul comandat si achizitionat, in cel mai scurt interval de timp posibil, intr-un termen de maxim 30 (treizeci) de zile de la data efectuarii Comenzii.

Termenele de livrare sunt asumate de Vanzator, cu excepţia perioadelor legale de sărbători (ex.: de Paşti, de Craciun, etc.), a promotiilor de Black Friday sau a altor campanii, când procesarea şi livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vanzatorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Bunurilor achizitionate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vanzator, precum cauzele de forta majora (inclusiv, dar nelimitandu-se la restrictii legate de Pandemia de virus SARS-CoV-2/COVID-19).

7.3     Detalii privind livrarea

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor care insotesc Bunul.Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si prestarea Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei. Daca trebuie livrate Bunuri la termene de livrare diferite, toate Bunurile vor fi colectate si livrate o singura data, la termenul cel mai lung prevazut in oricare dintre Comenzile aceluiasi Cumparator.

In vederea finalizarii procesului de livrare, dupa verificarea vizuala a Bunului, Cumparatorul va semna documentul de livrare care i se va pune la dispozitie de reprezentantul Vanzatorului/angajatul firmei de curierat care face livrarea.

Va recomandăm să verificați integritatea ambalajelor Bunului la livrare, împreună cu un reprezentant al Vanzatorului sau al firmei de curierat, înainte de a semna documentul care atesta livrarea.

In momentul receptiei produselor de la Curier sau de la angajatii LAGUNA , trebuie sa mentionati pe documentele de transport daca: cutiile produselor sunt lovite, murdare, rupte sau incomplete in vederea  eficientizarii procesului de inlocuire a Bunului/subansamblului acelui Bun, daca este cazul.

Livrarea nu include montajul. De aceea, defectele rezultate in urma montajului necorespunzator nu pot fi imputate Vanzatorului.

Livrarea presupune transportul Bunului la adresa solicitata si predarea acestuia in fata usii casei sau blocului in care este situat apartamentul. In cazul in care reprezentantii Vanzatorului, firmei de curierat considera ca este posibil ca livrarea in locul indicat de Client este de natura sa deterioreze Bunul, il vor informa in acest sens pe Client si vor inregistra aspectele semnalate in documentul de livrare. Clientul are dreptul de a accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, insa in aceasta situatie, Vanzatorul este exonerat de orice raspundere cu privire la eventualele deteriorari ale Bunului.

In ziua programata pentru livrare veti fi contactat de un reprezentant al Vanzatorului sau al firmei de curierat agreata de Vanzator pentru comunicarea intervalului orar de livrare.

Important:

– in ziua si in intervalul orar al livrarii este necesar ca la adresa de livrare sa fie prezenta o persoana cu varsta de peste 18 ani pentru preluarea Bunului;

– in situatia in care locuiti la bloc sau intr-o casa cu etaj, va rugam sa va asigurati ca exista cai de acces corespunzatoare pe scara blocului/casei cu etaj pentru urcarea mobilierului la etaj;

– va rugam sa va asigurati ca dimensiunile si/sau volumul Bunului permit introducerea acestuia in locuinta/camera/incaperea Dvs. In acest scop, puteti viziona dimensiunile Bunurilor care sunt afisate pe Site si sa verificati accesul in locuinta/camera/incapere prin masuratori la fata locului, inclusiv a usilor de intrare in imobilul de locuinte si in apartament.

Atentie !!! INAINTE DE A PROCEDA LA MONTAREA ELEMENTELOR DE MOBILA DIN COLET , VA RUGAM SA PROCEDATI LA VERIFICAREA INTEGRITATII ACESTORA SI A ACCESORILOR DIN COLET . IN CAZUL IN CARE SESIZATI NECONFORMITATI VIZUALE ALE ELEMENTELOR VA SOLICITAM SA NU PROCEDATI LA MONTAREA PRODUSULUI . MONTAREA PRODUSULUI ATESTA CONFORMITATEA ACESTUIA , ORICE SESIZARE ULTERIOARA PRIVIND EXISTENTA UNOR NECONFORMITATI VIZUALE (ZGARIETURI , CIOBIRI ALE BLATURILOR , ALTE DEFECTE VIZUALE ) URMAND A FI RESPINSA  , VANZATORUL FIIND EXONERAT DE RASPUNDERE IN BAZA PREVEDERILOR CONTRACTUALE . Va rugam sa sesizati importanta acestui aspect , avand in vedere ca neconformitatiile vizuale pot fi produse si in urma montarii produsului , Vanzatorul neavand posibilitatea stabilirii modalitatii de producere a neconformitatii .

ATENTIE: IN CONTEXTUL PANDEMIEI DE SARS-CoV-2/COVID-19, va rugam sa va luati toate masurile de siguranta la livrarea Bunurilor; in masura posibilitatilor, va rugam sa va protejati la momentul livrarii prin purtarea unei masti si a unor manusi de protectie. Va rugam sa respectati distanta sociala de minim 1, 5 m intre Dvs. si reprezentantul Vanatorului sau al firmei de curierat.

Pe perioada prescrisa de autoritatile competente din domeniu, atat Vanzatorul cat si firma de curierat doteaza personalul care efectueaza livrarile cu echipament de protective: masca si manusi de protectie.

8 MONTAJUL

8.1. Montajul Produselor reprezintă punerea în stare de funcționare a produsului și/sau produselor cuprinse în Comanda Clientului în stare validată, în conformitate cu specificația prezentată pe site-ul https://www.mobilalaguna.ro. Acest serviciu se adresează EXCLUSIV produselor de mobilier.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

Montajul pentru  Mobila si Bucătării sunt servicii ce presupun montajul mobilei si a mobilierului de bucătărie pe poziție, acasă, la adresa solicitată, pe baza dimensiunilor specifice și conform proiectului, prin intermediul echipelor Laguna specializate în montajul  mobilei si a mobilierului de bucătărie. Montajul se va face ulterior sosirii produsului în maxim 5 zile lucrătoare. Echipa de montaj va asigura doar serviciul de montaj produsul fiind poziționat la locul unde urmează sa fie montat
Montajul Bucătăriilor presupune realizarea decupajelor în blat și încastrarea în mobilier a echipamentelor electrocasnice (chiuveta, baterie, plită, cuptor, cuptor cu microunde, hotă, mașina de spălat vase, mașina de spălat rufe și frigider) conform proiectului.

Montajul Bucătăriilor este un serviciu ce necesită înaltă specializare, este laborios, implică precizie și timp îndelungat, echipamente profesionale pentru montat, tăiat, decupat și de aceea se realizează prin intermediul unor echipe specializate cu experiență în montajul bucătăriilor. În cazul în care comanda cuprinde atât o bucătărie, cât și produse de mobilier, tariful pentru montaj se aplică diferențiat pentru fiecare categorie de produse în parte și se cumulează.

Serviciul de montaj nu include: schimbarea configurației bucătăriei sau a pieselor de mobilier; racordarea electrocasnicelor la apă, gaz, curent, canalizare; racordarea chiuvetelor la apă; reparația pereților; realizarea găurilor pentru hote sau alte servicii care apar ulterior și nu sunt specificate în cadrul comenzii. Serviciul nu este valabil pentru mobilierul achiziționat de la terți.
ATENTIE: suspendarea corpurilor NU este asigurata nici macar contra cost, indiferent de tipul corpurilor (bucatarie, living sau dormitor).

Cumparatorul  efectueaza receptia montajului prin semnarea procesului verbal de receptie fara obiectiuni. Odata semnat procesul verbal va face dovada conformitatii montajului si a faptului ca nu sunt semnalate defecte vizibile a produsului Laguna . Eventualele lucrari de reparatii ale zidurilor, zugraveli, etc. – in zona afectata de montajul mobillierului cad exclusiv in sarcina Clientului. Executantul nu poate fi facut vinovat daca in urma lucrarii de montaj o parte din zidarie sau tencuiala cade, Clientul acceptand acest risc.

Orice neconformitate a montajului va fi remediata in termen de 5 zile , cu posibilitatea prelungirii acestui termen daca sunt necesare piese de schimb . Termenul va fi calculat de la sosirea acestor piese.

Prezentul capitol este completat cu regulamentul privind montajul , care poate fi accesat la adresa……………………………………………..

9 GARANTII

9.1    Toate Bunurile comercializate de catre Vanzatorul beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale Vanzatorului. Bunurile achizitionate prin intermediul Site-ului vor fi insotite de certificate de garantie, la livrare. Certificatele de garantie ce insotesc Bunurile se vor regasi impreuna cu recipisa (AWB-ul) firmei de curierat, sau vor fi inmanate personal, in situatia in care livrarea se face cu flota proprie de transport. La solicitarea Clientului certificatele de garantie pot fi transmise si pe email.(link catre certificate de garantie)

9.2  Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza datele din Contul sau ori de cate ori este cazul si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10 TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

10.1   In functie de modalitatea de achizitie si/sau de modalitatea de plata aleasa de Cumparator, Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata de la Vanzator catre Client/Cumparator astfel:

in cazul efectuarii platii online sau prin virament bancar (cu Ordin de Plata) inainte de livrare – la momentul realizarii livrarii, in locatia indicata in Comanda;

in cazul efectuarii platii ca ramburs la livrare – la momentul realizarii livrarii in locatia indicata in Comanda, dar nu inainte de remiterea pretului de catre Client/Cumparator catre reprezentantul firmei de curierat, in cazul in care livrarea se face prin intermediul unei firme de curierat;

Prin livrare se intelege predarea Bunului si a documentelor care il insotesc, conform prezentului Document si semnarea de primire a documentului de transport al Bunului, furnizat de curier sau personalul vanzatorului, la momentul predarii acestuia.

11 DREPTUL DE RETRAGERE

11.1   Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu neprestat inca, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele mentionate expres in prezentul Document. Astfel, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu neprestat inca, expiră în termen de 14 zile de la:

ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunului achizitionat online;

ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun din ultimul lot sau a ultimei piese dintr-un Bun – în cazul livrării unui Bun care constă din mai multe loturi sau piese.

11.2  In cazul exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul va returna Bunurile fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat daca Bunurile sunt returnate de Cumparator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.  Bunurile trebuie sa fie returnate in conditii de siguranta.

11.3   In situatia exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea Bunului returnat cu un alt Bun disponibil pentru vanzare, situatia in care i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea Bunului returnat, in conditiile prezentului Document si pretul noului Bun, sau, dupa caz, Cumparatorul va achita diferenta de pret, daca valoarea Bunului disponibil ales la schimb este mai mare.

11.4    In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, in termenul legal mai sus specificat, acesta va completa formularul tip disponibil online, daca acesta este implementat pe site, sau va solicita neechivoc in scris acest lucru, prin e-mail

Este recomandata completarea acestui formular (daca acesta este implementat pe site) de catre Cumparator la momentul in care a ambalat si pregatit Bunurile  achizitionate pe care doreste sa le returneze, conform dispozitiilor de mai jos.

Bunurile se returneaza, in masura posibilului, in ambalajul original, insotite de factura si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentele aferente (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate). Bunurile care necesita montare in vederea utilizarii care au fost montate de Cumparator in interiorul termenului de retragere, trebuie returnate demontate. Demontarea se va face de o asemenea maniera incat Bunul achizitionat sa nu fie afectat de operatiunea de demontare, astfel incat sa poata fi revandut ca nou.

Bunul se va preda pentru retur de catre Cumparator in baza unui document de predare-primire.

11.5 Regula in ceea ce priveste Costurile de retur este aceea ca acestea sunt in sarcina Cumparatorului/Clientului, care ia act de aceasta prevedere prin aderarea la prezentul document Termeni si Conditii Online.

11.6    In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit Bunul respectiv.

11.7    In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract, dar isi rezerva dreptul de a diminua valoarea Bunurilor, conform clauzelor de mai jos. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

11.7.1 pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

11.7.2 pentru Comenzile achitate cu OP -> prin virament bancar in contul transmis de Client/Cumparator;

11.7.3 pentru Comenzile, achitate ramburs, prin restituirea contravalorii Bunului in contul bancar transmis de Client/Cumparator;

11.7.4 pentru Comenzile achitate prin card de credit, prin restituirea contravalorii Bunului in contul bancar transmis de Client/Cumparator;

ATENTIE: Returnarea Pretului se face exclusiv in contul indicat expres de Client/Cumparator in scris, transmis in formularul completat sau prin e-mail Vanzatorului in acest scop. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

11.8    In caz de solicitare de retragere a Clientului/Cumparatorului din Contract, cu titlu de exceptie de la termenul de 14 zile, Vanzatorul are dreptul de a amana rambursarea sumei pana la primirea Bunului(-rilor) si efectuarea receptiei calitative/cantitative – evaluarea starii Bunului.

11.9 In cazul exercitarii dreptului de retragere, returul Bunurilor se va efectua prin intermediul Vanzatorului sau al firmei de curierat contractate de acesta care a afectuat livrarea initiala sau care este indicat expres de Vanzator. Cumparatorul poate opta insa pentru orice forma de expediere a Bunului atata timp cat aceasta asigura si garanteaza integritatea si siguranta Bunului pe cheltuiala proprie. Estimativ, costul expedierii retur, in cazul exercitarii dreptului de retragere de catre Cumparator, va fi egal cu costul transportului de la livrare daca se respecta acelasi tip de ambalare (palet/colet) exceptand situatia in care Bunul a fost achizitionat in urma unei campanii de marketing ce include transportul gratuit. In aceeasta situatie cat si in situatia in care Bunul a ajuns la Cumparator pe palet iar acesta vrea sa o trimita retur vrac (la nivel de colet) costul transportului retur va fi comunicat Cumparatorului si va fi dedus din valoarea Bunului returnat.

In situatia in care returul are loc ca urmare a existentei unor neconformitati la Bunurile livrate din motive imputabile Vanzatorului (exemplu: a fost livrat un alt Bun decat cel comandat, sau Bunul comandat este distrus/afectat etc.), costul returului este suportat de Vanzator

Din ratiuni logistice si de organizare interna a Vanzatorului, returul se va face pe cat posibil cu etichetele inițiale intacte și returnand toate documentele cu care a fost livrat produsul.

11.10   Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ( accesorii sau parti ale Bunului lipsesc, Bunul este deteriorat total ori partial, etc.), ne rezervam dreptul de a  retine din pretul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru readucerea Bunului de catre producator in starea initiala, sau de a refuza restituirea pretului. In aceasta situatie Cumparatorul poate opta sa reintre in posesia Bunului returnat Vanzatorului, transportul fiind suportat de catre Cumparator, comunicand in acest sens optiunea sa Vanzatorului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a limita serviciul de vanzare produse online in cazul unor retururi repetate si/sau nejustificate si/sau exercitate cu reacredinta de catre Cumparator, indiferent de tipul Bunului  returnat. Cumparatorul va fi informat printr-o notificare scrisa sau posta electronica, atunci cand se constata un astfel de comportament incorect, anterior impunerii unor astfel de restrictii cauzate de un comportament abuziv.

11.11 DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE

11.11.1 Deoarece în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea Contractului la distanta dntre Parti, acesta are dreptul de a se retrage din Contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite  să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

11.11.2 Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar sa probeze un produs de mobilier, produs accesoriu (ex.: saltele, perne etc.) nu sa il foloseasca ca si accesoriu la o petrecere sau in conditii de trafic/utilizare intens(-a);

11.11.3 Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor, care rezultă din  manipulări sau alt gen de actiuni contrare recomandarilor privind utilizarea si intretinerea mentionate in certificatele de garantie si fisele tehnice (care au dus la devalorizarea Bunurilor), altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării normale a Bunurilor.

11.11.4 In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

11.11.5 Accesoriile aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun.  Daca un Bun este alcatuit din mai multe componente/module (de exemplu: produsele de mobilier modulare etc.), toate aceste componente fac parte din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din Contract sa  returneze Bunul, pe cat posibil, in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate componentele si accesoriile acestuia. Daca Bunul a fost livrat paletat, in vederea respectarii obligatiilor de mediu, Cumparatorul va returna si paletul impreuna cu Bunul.

11.11.6 Bunurile returnate ce prezinta urme de folosire sau de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, decolorari, rupture, lipsa de componente si/sau accesorii, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială, în vederea vânzării ca Bun Recondiționat. Valorea finală se stabilește de Vanzator în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a Bunului nou și valoarea de revânzare a Bunului folosit si se comunica Cumparatorului pe e-mail.

11.11.7 Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului si dupa caz, valoarea transportului retur. Contravaloarea taxei de diminuare si – dupa caz a valorii transportului retur – vor fi comunicate catre Cumparatorului dupa efectuarea receptiei  calitative si cantitative a Bunurilor returnate. In situatia in care Cumparatorul nu accepta aceasta diminuare, Vanzatorul poate trimite inapoi produsul catre Cumparator cu conditia ca acesta sa plateasca taxele de transport

11.12 BUNURI/SERVICII EXCEPTATE DE LA  DREPTUL DE RETRAGERE

11.12.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

prestările de servicii, după prestarea completă a Serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului, materializat prin Comanda şi numai după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă prin acest Document de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Serviciilor de către Vanzator;

Bunurile sau partile de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator (de exemplu – blaturile care se vor taia pe dimensiunile specificate de Client/Cumparator prin Comanda , produsele de mobilier cu dimensiuni si forme speciale , care nu se regasesc in portofoliul Vanzatorului;

Bunuri care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare, inclusiv, dar nelimitandu-se la: saltele, lenjerii, perne sau pilote.

Bunurile/produsele de mobilier montate de Cumparator dupa livrare, daca prin demontarea in vederea returului acestea sunt afectate de o asemenea maniera incat nu mai pot fi revandute ca noi sau Bunuri care prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventiii neautorizate sau nu mai pot fi reutilizate de Vanzator fara o pierdere considerabila.

11.12.2 Prin acceptarea  Documentului, Cumparatorul este informat că, în cazul exercitarii dreptului de retragere,   daca Bunurile pentru care si-a exprimat optiunea returnarii  prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, sau deteriorare prin manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii lipsă,  Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a decide neacceptarea returului si/sau de a opri o sumă din valoarea Bunului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse Bunului(-urilor), ca urmare a evaluarii starii Bunului pe baza receptiei calitative si cantitative efectuate de Vanzator.

12 CONFIDENTIALITATE

12.1   Vanzatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

12.2    Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract, fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

12.3  Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiti si permiteti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

12.4 Cumparatorul este de acord ca Favi Extra (Favi.ro) si Biano.ro s.r.l (Biano.ro), sa poata trimite un email către clientul care va achizitiona un produs prin intermediul acestor platforme, pentru a lăsa un feedback achiziției efectuate. Mobila Laguna nu furnieaza informatii personale catre aceste platforme ci doar permite chestionarea optionala a clientului cu privire la comanda.

 13 PROMOTII, CAMPANII, OFERTE SI MESAJE PUBLICITARE

13.1. Vanzatorul poate publica pe Site informatii ori mesaje despre Bunuri, Servicii si/sau Promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

13.2.  Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate in mesajele ce le insotesc.

13.3.  Vanzatorul poate retrage sau poate modifica o oferta de Bunuri si/sau Servicii, in orice moment, fara a datora cuiva penalitati sau alt gen de daune, de orice natura.

13.4.  Tarifele afisate pe Site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea Bunului/Serviciului, in cazul in care sunt Bunuri/Servicii in promotie. Ele nu includ tariful aferent Serviciului de transport. Astfel, se evidentiaza promotia pentru fiecare Bun/Serviciu, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).

13.5.  Toate informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea Bunurilor/Serviciilor, caracteristici si greutate, a preturilor, a stocurilor per Bun si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia link-uri catre alte site-uri etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind cu titlu de prezentare.

14 COMUNICARI COMERCIALE

14.1   Utilizatorul/Cumparatorul/ Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;(………link dezabonare ……..)

prin contactarea Vanzatorului si transmiterea unui mesaj clar privind dezabonarea.

In urma achizitionarii unui Bun si/sau Serviciu, Vanzatorul va putea transmite Cumparatorului/ Clientului  Comunicari Comerciale cu privire la:

sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul si/sau Serviciul achizitionat;

Solicitare feed-back privind experienta avuta pe Site, cu ocazia efectuarii achizitiei online, si/sau privind experienta cu expedierea Bunului/prestarea Serviciilor, cu ocazia primirii Bunului/prestarii Serviciului la adresa indicata;

Newsletter, dar numai in caz de abonare la acest gen de serviciu; Newsletter-ul se poate trimite si Utilizatorului care nu a achizitionat inca vreun Bun/Serviciu de pe Site, dar care si-a create un Cont pe Site si si-a exprimat acordul pentru primirea iunor astfel de Comunicari.

Utilizatorul/Clientul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate in prezentul Document, de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator sau prin contactarea Vanzatorului in acest sens.

De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele Dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile Dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea Dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului in modalitatile mentionate in prezentul Document.

 15 Review-uri. Comentarii. Intrebari si Raspunsuri

Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Contact” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui Bun sau Serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil si nelimitat teritorial  de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest Continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare /Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit Bun si/sau Serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator, ori Vanzatorul si/sau personalul, angajatii, reprezentantii, prepusii, colaboratorii, consilierii acestuia;

sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Contact”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;

sa se asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit Bun si/sau Serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru Bunul sau Serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al Bunului si/sau Serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca se incalca Termeni si Conditii Online de pe Site. Textele sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri” si chiar de a suspenda / elimina contul acestuia de pe Site.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie adresa de e-mail: comenzi@mobilalaguna.ro si numarul de telefon: +40747 123 456. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 15 de zile calendaristice de la primirea acestora.

16 RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si nici pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si/sau Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, fiind  responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Clientul Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Online afisate pe Site in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Online afisate pe Site pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili tuturor Utilizatorilor/Clientilor / Cumparatorilor de la momentul afisarii pe Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi/link-uri din Continut, indiferent de natura acestor legaturi/link-uri. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al Continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vanzatorul, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

Vanzatorul nu garanteaza Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Bunuri si/sau Servicii, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe Site (a inregistrarii pe Site a unui Cont al Utilizatorului/Clientului).

Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

–  Site-ul, Bunul sau Serviciul va fi potrivit cerintelor sau asteptarilor Utilizatorului/Clientului;

– Site-ul va functiona neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

–  Bunurile/Serviciile obtinute ca bonus, in cadrul vreunei promotii ori campanii publicitare, la Bunurile achizitionate prin intermediul Site-ului, vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului.

Operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare etc., care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului, decat in limita prevederilor din Document.

15.10 Vanzatorul nu raspunde pentru daunele de orice fel si de orice natura create din distrugerea Bunurilor cumpărate și/sau daunele directe sau indirecte create altor bunuri sau persoanelor de către Bunurile cumpărate, pentru care Clientul/Cumparatorul a asigurat montajul, prin mijloace proprii ori subcontractate, cu incalcarea instructiunilor de montaj si/sau a prevederilor certificatului de garantie aferente fiecarui Bun in parte, ori a celor referitoare la sanatatea si siguranta in munca.

17 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES

17.1 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

17.2 FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Va rugam sa parcurgeti Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

 18 CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi in continuare responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale prevazute in Document.

19 FORTA MAJORA

Nici una din Parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului Partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 20 LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Document este supus legii romane.

In cazul existentei unor neintelegeri intre Vanzator si Utilizator/Cumparator/Client se vor aplica prevederile prezentului Document – Termeni si Conditii Online

Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila a acestor litigii nu va fi posibila intr-un termen de maximum 60 de zile de la debutul lor, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Vanzatorului.

21 DISPOZITII FINALE

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. Site-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzatorul Utilizatorului/Clientului/ prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), Utilizatorul/Clientul/ se declara de acord cu si accepta prevederile acestui Document („Termeni si Conditii Online”).

21.2. Daca oricare dintre dispozitiile de mai sus va fi gasita nula, nevalida, nefunctionala, sau nelegala, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului

REGULAMENT GENERAL SERVICII MONTAJ

CAPITOLUL I – DEFINIȚII

Art. 1. În cuprinsul prezentului Regulament, următorii termeni vor fi interpretați astfel:

  1. a) CUMPĂRĂTOR – Persoană fizică, Companie sau Altă entitate juridică ce emite o Comandă privind serviciile prestate și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau împuternicitul acestuia).
  2. b) VÂNZĂTOR – Magazinul LAGUNA înscris în partea introductivă a facturii sub titlul deFurnizor.
  3. c) PRODUS – mobilier și/sau decorațiuni achiziționate de Cumpărător care corespundmostrelor existente în magazine sau descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, destinat utilizării casnice (cu excepția produselor destinate expres utilizării în scopuri profesionale) ale căror calități și caracteristici au fost agreate și verificate de Cumpărător și înscrise în comandă, factură sau schițele semnate de acesta.
  4. d) SERVICII – serviciile de transport și/sau montaj prestate de Vânzător și achiziționate de către Cumpărător conform termenilor și condițiilor aplicabile serviciilor, disponibile în cadrul website-urilor – www.mobilalaguna.ro și/sau prezentate în magazinele Laguna și în cadrul comenzii solicitate de către Cumpărător.
  5. e) COMANDĂ – Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
  6. f) CONTRACT – O comandă validă, confirmată de către Vânzător.
  7. g) SPECIFICAȚII – Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

CAPITOLUL I – DISPOZIŢII GENERALE

Art. 2. (1) Prin prezentul Regulament se stabilesc dispoziţii cadru obligatorii privind modalitatea de prestare a serviciilor de montare a produselor achiziționate atât online cât și din cadrul magazinelor LAGUNA.

(2) Obiectivele prezentului Regulament vizează asigurarea creşterii calităţii serviciilor, o bună organizare și desfășurare a activităților prestate, precum și o informare corespunzătoare a Cumpărătorului privind modalitatea de prestare a serviciilor contractate.

Art. 3. (1) Dispoziţiile prezentului Regulament stabilesc cadrul unitar privind prestarea serviciilor ofertate de montaj și se completează cu prevederile cuprinse în cadrul secțiunii  Montaj, disponibile online în cadrul website-ului https://mobilalaguna.ro

Art. 4. (1) Prezentul Regulament va fi afişat în cadrul website-ului https://mobilalaguna.ro și va fi la dispoziția clienților, angajaților, părților interesate la sediul tuturor Magazinelor LAGUNA

(2) Prezentul Regulament se revizuieşte periodic în concordanţă cu modificările de natură legislativă și/sau în vederea adaptării acestuia la cerințele și specificului activităților de  montaj desfășurate de către Vânzător.

CAPITOLUL II – SERVICII ȘI TARIFE

Art. 5. Montajul produselor de către Vânzător la locația indicată de Cumpărător nu fac obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător.

Art. 6. Tarifele aferente serviciilor de montaj aplicate de Vânzător se regăsesc în magazinele LAGUNA și la adresa de internet  https://mobilalaguna.ro/mobilier/montaj/ .Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica tarifele aplicabile pentru serviciile de  montaj, actualizând în acest sens informațiile prezentate în magazine și în cadrul paginii de internet menționată anterior.

CAPITOLUL III – CONDIȚII GENERALE

Art. 7. Prestarea serviciilor de montaj se realizează la adresa definită/indicată de către Cumpărător în formularul de comandă, utilizând echipe interne de montaj Laguna , consttituite din persoane fizice autorizate , în conformitate cu oferta de servicii aleasă de către Cumpărător.

Art. 8.. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă ori care potrivit instrucțiunilor fabricantului, nu se demontează pentru transport), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță.

Art. 9. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Omisiunea verificării de către Cumpărător (persoana desemnată/împuternicită/persoana care primește comanda la locația indicată de către Cumpărător) implică acceptanța.

Art. 10. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării si de efectuare a montajului  în cazul comenzilor efectuate online. Vânzătorul va programa telefonic și/sau în scris termenul de Montaj cu dată fixă și interval orar;

Art. 11. Vânzătorul este exonerat de răspundere și Serviciul prestat este considerat efectuat, în următoarele situații:

  1. indicarea de către Cumpărător a unei adrese de montaj greșite;
  2. Cumpărătorul nu s-a asigurat ca în ziua și ora stabilite pentru montaj o persoană cu vârsta peste 18 ani să fie la locația indicată pentru efectuarea serviciului

III. imposibilitatea de a desfășura activitatea de livrare și/sau montaj determinată de situații precum: inexistența căilor de acces corespunzătoare în locație,i mposibilitatea de montare a produselor (existență mobilier vechi);

  1. refuzul nejustificat manifestat de către Cumpărător privind primirea Comenzii.

Art. 12. În situațiile prevăzute la art. 14, precum și în cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, informații privind respingerea de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul are dreptul  de a rezoluționa/ denunța unilateral contractul.

Art. 13. În cazul în care echipa  LAGUNA consideră că nu se poate realiza montarea/amplasarea produselor în cadrul spațiilor indicate de către Cumpărător în condiții de conformitate (exemplu: în cazul pereților care nu permit fixarea corpurilor de mobilier), personalul specializat va informa la fața locului Cumpărătorul (reprezentantul Cumpărătorului/persoana aflată în locație pentru primirea Comenzii) și va menționa toate aspectele semnalate în cadrul documentelor de livrare. În acest caz, personalul specializat LAGUNA  nu va monta produsele pe perete, Serviciul urmând a se realiza la o dată ulterioară, după ce s-au finalizat lucrările de sporire a rezistenței pereților.

Art. 14. În situația de la art. 13 produsele care nu au putut fi montate/ amplasate sunt predate Cumpărătorului, Vânzătorul fiind exonerat de orice riscuri determinate de modalitatea de manipulare, depozitare, asamblare a produselor.

Art. 15. Serviciile de montaj implică asamblarea și poziționarea produsului și/sau produselor cuprinse în Comanda Clientului în stare validată, în conformitate cu specificația prezentată pe site-ul https://www.mobilalaguna.ro.

Art. 16. În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru serviciile de montaj, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor, dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor.

Art. 17. Deși este asistat în procesul de vânzare de reprezentanții Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul.

Art. 18. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. Echipele Laguna nu vor manipula, dezasambla sau colecta mobilierul vechi. Totodată, echipele Laguna nu vor manipula, modifica, dezasambla, transporta ori colecta alte elemente de mobilier ori decorațiuni, chiar dacă acestea sunt produse achiziționate anterior din magazinele Laguna. Spatiul in care trebuie montate produsele trebuie predat gol , echipele de montatori neavand obligatia de elibera spatiul de montaj si spatiul in care trebuie montate produsele .