I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. test

Conditii Reparatii/Inlocuire

Dacă mobila pe care ați comandat-o dvs. ajunge cu defecțiuni precum următoarele:

  1. Melamină sarită
  2. Colțuri distruse
  3. Lipsă cant
  4. Repere rupte
  5. Oglindă Spartă
  6. Sticlă Spartă
  7. Zgârieturi vizibile

Toate acestea se pot înlocui gratuit completând formularul alaturat.

Pentru o mai bună indentificare vă rugăm să completați toate câmpurile și să fotografiați reperul distrus din ansamblu pe ambele părți.

Atenție! Nu beneficiați de inlocuire gratuită a repereului distrus din cauza montări necorespunzătoare cu schița de montaj.

Inainte de a completa formularul pentru reparație, vă rugăm să vă asigurați că reperul respectiv nu a suferit stricăciuni cauzate de dvs. ( Ex: Melamină sarită din cauza folosiri a unor șurube neconforme, sticlă spartă din cauza strangerii șurubelor prea tare, Oglindă spartă din cauza folosiri unor șurube neconforme, Melamină distrusă din cauza cuielor bătute defectuos în HDF, etc)

Reperele care conțin Sticlă (EX: Vitrine, acolo unde sticla trebuie montată de catre dvs. Iar sticla a ajuns deterioarată, se va inlocui doar sticla de la vitrină, nu și reperul)

Reperele care conțin Sticlă sau Oglindă lipite de repere. (EX: Usă de dulap cu oglindă, Usa de  vitrină – Iar sticla sau oglinda a ajuns spartă, inlocuirea se face integral pe reper. Nu se va inlocui doar Oglinda sau Sticla)

Reperele care sunt îmbinate prin cepuri și incleiate, iar acele repere au ajuns deterioare , înlocuire se v-a face integral pe reper, nu doar pe acel segment distrus.

Pentru a beneficia de înlocuirea reperului distrus, este necesar să ambalați corespunzător acel reper și să il trimiteți către noi.

Pentru alte informații sau nelămuririi privind înlocuirea produselor/reperelor vă rugăm sa luați legătura cu unul dintre consultanți noștrii:

Program Luni – Sambătă – 07:00 – 15:30

Sesizarea trebuie facută in maxim 5 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Reclamațiile ulteriore nu se primesc.